I-COACH / INFORMATIEBEHEERDER
Wat ga je doen?
De komende jaren zijn er veel ontwikkelingen op het gebied van digitaal werken en het beheer van de bijbehorende applicaties. We hebben de afgelopen jaren, via de agile projectmethodiek, document management en archivering in de Microsoft 365 omgeving ingericht. Jij levert inhoudelijk input tijdens dit project en je maakt medewerkers wegwijs in het systeem. Je adviseert gebruikers rondom het registreren en archiveren van documenten en dossiers. Je hebt kennis over het archiveren in de Microsoft 365 omgeving en weet hoe je Teams kan archiveren, hoe je gezamenlijk gebruik kan maken van Communications sites ten behoeve van het delen van documenten en je kunt bijvoorbeeld retentie- en sensitivity labels inrichten.
Om grip te houden op de informatiehuishouding is VIND IM van SDU aangeschaft. Jij gaat een rol spelen bij de inrichting en het beheer van deze applicatie, waarbij de basis het Documentair Structuur Plan met een overzicht van zaaktypen is.
Je probeert continue de kwaliteit van de informatiehuishouding te verbeteren. Je werkt vanuit de overtuiging dat digitaal werken zo goed mogelijk moet aansluiten bij de richtlijnen rondom digitaal archiveren en kunt de collega’s helpen bij het toepassen van dit principe.
Ook werk je aan het opzetten en verbeteren van de vernietigingsprocedures van onze analoge- en digitale archiefbescheiden. Je bent bekend met het toepassen van selectielijsten en hebt daarin ook aantoonbare werkervaring.
Je gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:
- Adviseren over digitaal samenwerken en archiveren binnen SharePoint / Microsoft 365;
- Zorgdragen voor adoptie van nieuwe werkwijzen rondom document management;
- Implementeren en beheren van VIND Informatiemanagement;
- Opstellen vernietigingslijsten tbv onze fysieke archieven;
- Waarderen van onze fysieke- en digitale informatie obv de VNG Selectielijst Gemeenten;
- (Vervangings)procedures opzetten tbv archivering van de gegevens binnen onze vakapplicaties;
Het team
Je komt te werken op de afdeling Informatisering. We zijn een hecht en enthousiast team van 20 fte met een Afdelingshoofd, Strategisch Adviseur, CISO, Enterprise Architect, Adviseurs, IT Service Manager, Data Specialisten, een collega I-coach en Functioneel Beheer. Onze verantwoordelijkheid is de regie over de Informatievoorziening. Dit doen we samen met het Programma Informatiepositie en de afdeling Informatie, Onderzoek en Analyse (IOA). Samen met je collega I-Coach / Informatiebeheerder lever jij een bijdrage aan een wendbare en duurzame Veiligheidsregio.
Wat breng je mee?
Je bent servicegericht en kunt vragen mbt de informatievoorziening oppakken of medewerkers correct doorverwijzen. Met een pro-actieve houding ben je goed in staat om zelfstandig binnen het team te kunnen werken. Je onderhoudt nauw contact met je collega's om elkaar de benodigde afstemming te verkrijgen en hebt een signaalfunctie richting de afdeling als je problemen of knelpunten signaleert op binnen je vakgebied. |
Daarnaast neem je mee: |
|
Over Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant
Samen maken we de regio veiliger is onze missie. Dit doen we voor de veiligheid van de inwoners van onze 24 gemeenten. We werken aan het voorkomen van incidenten en het verkleinen van risico’s in de regio én we staan 24/7 paraat voor de bestrijding van incidenten, klassieke rampen en moderne crises. Daarvoor bundelen we de krachten van inwoners, ondernemers, bestuurders, partners, hulpverleners en onze medewerkers. We zijn zowel een netwerkorganisatie als een krachtige hulpdienst.
Dit bieden wij
- Een functie voor 32-36 uur per week;
- Een salaris binnen schaal 9 (max. € 4.835,- bruto per maand bij 36 uur);
- Een Individueel Keuze Budget (18,63% van je salaris) dat je kunt laten uitbetalen of kunt inzetten voor flexibele arbeidsvoorwaarden;
- De standplaats wordt Breda.
- Een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
- Een budget om jouw thuiswerkplek goed in te richten.
- Aansluiting bij het ABP-keuzepensioenfonds.
Wij leren je graag kennen
- Een functie voor 32-36 uur per week;
- Een salaris binnen schaal 9 (max. € 4.835,- bruto per maand bij 36 uur);
- Een Individueel Keuze Budget (18,63% van je salaris) dat je kunt laten uitbetalen of kunt inzetten voor flexibele arbeidsvoorwaarden;
- De standplaats wordt Breda.
- Een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
- Een budget om jouw thuiswerkplek goed in te richten.
- Aansluiting bij het ABP-keuzepensioenfonds.
Wij leren je graag kennen
Heb je naar aanleiding van onze vacature nog vragen? Dan kan je bellen of mailen met Gerard Palma (Afdelingshoofd Informatisering 06-51587027 / gerard.palma@vrmwb.nl). Voor algemene vragen over de sollicitatieprocedure of werken bij de Veiligheidsregio kan je mailen naar werkenbij@vrmwb.nl.
Solliciteren kan eenvoudig middels onderstaand formulier. We zien je cv en korte motivatie graag tegemoet. Na ontvangst nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Onze vacature blijft openstaan tot we de juiste kandidaat hebben gevonden.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.